the--created--world

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

FÄRG BOMB!

Av Amanda - 8 januari 2011 18:19

hej på er kom nyss hem från morfar med 3 nya bilder :)


tycker att jag bara ritat människohuven i gråa trista färger,därför har jag valt att rita med mer färg :D

Giraff,hund och häst :)

    1 like it:)

 2 okej giraffer har jag absolut aldrig ritat förut :D  

 3 .hästen vart nog nästan bäst?:)

aja lite bilder från en timmes bilresa plus några fler timmar :D

giraffen var verkligen svår att göra,hunden var därimot otroligt lätt

även hästen:) mer erfarenhet antagligen :D

aja det var min färg bomb :D

 
 
Mirre

Mirre

8 januari 2011 18:51

Oj vad duktig du är på att rita :D

http://www.Miirre.bloggplatsen.se

Amanda

8 januari 2011 19:25

tack:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 12 januari 2011 17:10


hej,dagen började men 2 timmars väntning på son..jävligt jobbigt, en bild som jag inte är helt klar med men har ingen annan så hoppas denna duger :)        MVH/manda:) ...

Av Amanda - 11 januari 2011 16:16


Hej i dag börja skolan och vägarna är as hala,på vägen till skolan halkade jag omkull 3 gånger,och typiskt mig att lyckas landa på sidan,den sidan som jag redan har landat på när en persson tackla mig i skidskor för inte så länge sedan. Om det inte...

Av Amanda - 10 januari 2011 12:48


Hej, rätt varmt ute i dag 3 grader hos mig,men det blåser däremot väldigt mycket.. gick bara en kort sväng med hundarna,haha dom tyckte inte heller om vädret.Japp det var min morgon här kommer en bild jag ritade i går:)    rätt nöjd:) ...

Av Amanda - 9 januari 2011 15:21

  hej just det bild som jag tog förut :),snön börjar försvinna snart sommar:D fast det är ett tag till..     haha okej topp ett för värdens gulligaste vildsvin:D     MVH/manda<3 ...

Av Amanda - 9 januari 2011 13:52


heej på er! på tisdag börjar allt igen..,både kul och tråkigt antar jag.. Just det när jag var ute och gick förut,så träffade jag på min eng lärare (då var jag typ mitt ute i skogen )haha lite för kul var det,tyvärr han jag inte ta ett foto på hans...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt :)


Ovido - Quiz & Flashcards